пʼятниця, 23 січня 2015 р.

До Дня Соборності України

                               Велична і свята, моя ти Україно,
                             лише тобі карать нас і судить
                              Нам берегти тебе, Соборну і єдину
                              І нам історію творить!

22 січня 2015 року Україна відзначає 96 річницю з дня проголошення Акта Злуки Української Народної Республіки та Західноукраїнської Народної Республіки. Акт Злуки, закріплений в Універсалі Директорії УНР,  унормовував омріяні попередніми поколіннями ідеали української соборності, визначивши: "Збулися віковічні мрії, якими жили і за які вмирали кращі сини України. Однині є єдина незалежна Українська Народна Республіка"
З нагоди свята в нашому місті відбувся мітинг біля пам'ятника Гідності. Учні 6-В класу вийшли на свято з вишитими рушниками, символізуючи єдність, свободу, незалежність українського народу.






                                               Тобі, Україно, мій мужній народе,
                                               Складаю я пісню святої свободи
                                               Усі мої сили і душу широку
                                               Й життя я віддам до останнього кроку
                                               Аби ти щаслива була, Україно,
                                                    Моя Батьківщино!

Немає коментарів:

Дописати коментар